zondag 28 mei 2017

Evaluatie

Evaluatie

Na mijn eerste positieve reactie op het idee van Gerard heb ik me nog wel eens afgevraagd of het verstandig was, of ik het aan zou kunnen?
Kan ik 10 dagen zo'n zware inspanning aan en verteren?

Achteraf kan ik - gelukkig - concluderen dat ik het fysiek en mentaal aankon, zelfs vrij makkelijk. 
Achteraf viel - bijna - alles mee:
> het klimmen +, ik werd steeds sterker en we bleven steeds dicht bij elkaar.
> het gezelschap ++, we hadden het zeer plezierig met elkaar, we hebben veel gelachen en werden het altijd zonder discussie eens over alle te maken keuzes.
> het weer +, in 15 dagen hadden we 1 miniem buitje onderweg en een paar buitjes 's nachts. Wel waren er een paar frisse dagen, maar die konden we met arm- en beenstukken opvangen. Gevolg is dat iedereen de meegenomen winterkleding thuis weer schoon in de kast kan leggen.
> het concept ++, de invulling waarbij we alles zelf in de hand hielden en maximaal flexibel bleven werkte voor ons super. Kamperen kennen en kunnen we, eten koken en alle overige taken werden 'vanzelf' verdeeld. En de flexibiliteit was een paar keer nodig en hebben we goed kunnen gebruiken.
> kamperen ++, een gok in de maand Mei. Maar een onlosmakelijk onderdeel van dit concept. En dankzij het kacheltje geen centje pijn.
> verplaatsingen ++, op papier een verlies aan fietskilometers. In de praktijk was het een kans op een rustdag, soms ook gebruikt om de anderen tegemoet te fietsen. 

Conclusie: het was geweldig!


Meep

Geen opmerkingen:

Een reactie posten